Критерії
оцінювання результатів навчання з інтегрованого курсу
«Здоров’я, безпека
та добробут» учнів 5-6 класів, які здобувають освіту
відповідно до
нового Державного стандарту базової середньої освіти
Рівні
результатів навчання |
Бал |
Загальна
характеристика |
І.
Початковий |
1 |
Учень/учениця
розрізняє об'єкти вивчення курсу «Здоров’я, безпека та добробут» |
2 |
Учень/учениця
відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про
об'єкт вивчення, не усвідомлює значимість піклування про здоров’я |
|
3 |
Учень/учениця
відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує
елементарні завдання, розуміє необхідність піклування про здоров’я |
|
ІІ.
Середній |
4 |
Учень/учениця
з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, повторює за
зразком певну операцію, дію, піклується про здоров’я, невпевнено приймає
рішення для безпеки |
5 |
Учень/учениця
відтворює основний навчальний матеріал, з помилками й неточностями дає
визначення понять, формулює правило, приймає рішення для безпеки з допомогою
вчителя |
|
6 |
Учень/учениця
виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу;
відповідає правильно, але недостатньо осмислено; застосовує знання при
виконанні завдань за зразком |
|
ІІІ.
Достатній |
7 |
Учень/учениця
правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти,
наводить окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково
контролює власні навчальні дії, приймає рішення для безпеки життя і здоров’я |
8 |
Учень/учениця
має достатні знання, застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях,
намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між
явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність; відповіді
логічні, хоч і мають неточності, |
|
9 |
Учень/учениця
добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях,
аналізує й систематизує інформацію, використовує загальновідомі докази із
самостійною і правильною аргументацією |
|
ІV.
Високий |
10 |
Учень/учениця
має повні, глибокі знання, використовує їх у практичній діяльності, робить
висновки, узагальнення |
11 |
Учень/учениця
має гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано
використовує їх у різних ситуаціях, знаходить інформацію та аналізує її,
ставить і розв'язує проблеми |
|
12 |
Учень/учениця
має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм,
усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях;
самостійно аналізує, оцінює, узагальнює опанований матеріал, самостійно користується
джерелами інформації, приймає обґрунтовані рішення |
Немає коментарів:
Дописати коментар