Дистанційне навчання із географії, біології, природознавства за
період 21.04-24.04 для учнів
5-9класів
Дата
|
Предмет
|
Клас
|
Матеріал для виконання
|
21.04
|
біологія
|
9
|
Опрацювати
параграф 55. Виконати завдання діяльність та заповнити таблицю «порівняльна
характеристика продуцентів, консументів…» письмово, вислати на перевірку у
классрум чи приват
|
|
біологія
|
7
|
Виконати
практичну роботу після параграфа 48 . Практична робота № 7 Визначення форм
поведінкових актів тварин (ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ 1,4,5 ПИСЬМОВО, ОБОВ*ЯЗКОВО
ВИСЛАТИНА ПЕРЕВІРКУ, ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ОДИН ТИЖДЕНЬ!!)
|
|
географія
|
7
|
Тематичне
оцінювання по темі «Євразія » Термін виконання-вівторок-п*ятниця. Результат
обов*язково скидайте у приват чи классрум
|
22.04
|
біологія
|
8
|
Переглянути
відео-урок
Опрацювати
параграфи 52,54. Підготуватися до
контрольної роботи параграфи 48-54
|
|
природознавство
|
5
|
Переглянути
відео-урок
Опрацювати
параграф 41, виконати завдання 5
письмово ст. 180.
|
|
географія
|
8
|
Переглянути
відео-урок
Опрацювати
параграф 48, виконати два на вибір завдання із таким значком у параграфі
|
|
географія
|
6
|
Опрацювати
параграф 50, запитання та завдання усно.
|
географія
|
9
|
Переглянути
відео-урок
Опрацювати параграф
42,43 виконати завдання «генерую ідеї» ст.241
|
|
|
біологія
|
6
|
Переглянути
відео-урок
Опрацювати параграф 51,
виконати завдання в друкованому зошиті відносно теми уроку
|
24.04
|
географія
|
7
|
Переглянути відео-урок
Опрацювати
параграфи (новий підручник 57,58)
(старий підручник 6,7,8)
|
|
біологія
|
9
|
Переглянути
відео-урок
Опрацювати
параграфи 56, 57. Виконати завдання
«Діяльність» ст. 245-письомово (вислати на перевірку)
|
|
біологія
|
6
|
Повторити
параграф 51, звернути увагу та розібратися із розмноженням грибів. Виконати
завдання «Поміркуйте» письмово ( вислати на перевірку)
|
|
географія
|
8
|
Переглянути
відео-урок
Опрацювати
параграф 49,50. Підготуватися до
контрольної роботи (параграф 44-50)
|
|
біологія
|
7
|
Переглянути
відео-урок
Опрацювати
параграф 48, запитання для самоконтролю усно.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар